چه درمان ها مفید برای بیمار PKD با کراتینین 458
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان ها مفید برای بیمار PKD با کراتینین 458

در درمانگاه، کراتینین 458 نشان دهنده رشد کیست در کلیه باعث شده است که عملکرد فیلتراسیون کلیه کاهش. در حال حاضر کلیه آسیب درجه در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. بدون درمان به موقع، بیمار ممکن است درد بیشتر رنج می برند. با این حال، این مرحله هنوز هم می تواند به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود. سپس، چه درمانهایی برای بیمار PKD با کراتینین 458 مفید هستند؟

چه درمانهایی برای بیمار PKD با کراتینین 458 مفید هستند؟

در واقع، برای بیمار PKD با کراتینین 458 آنها نیاز به درمان سیستمیک:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به مهار و منقبض رشد کیست و مادرش

2. دهان چینی طب گیاهی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده گلومرولی او و بهبود عملکرد کلیه است.

3. Maikangheji علاوه sanqifen به بهبود تعادل ایمنی او

در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند کنترل شود خب، پس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می تواند کمک آن دسته از بیماران که از آن رنج می برند یک شانس برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در آن درمان برای PKD و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت از دکتر در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

مهم نیست که راه شما را انتخاب کنید، ما شما را پاسخ دهید بدون بیش از 24 ساعت، پس لطفا به یاد داشته باشید برای چک کردن خود را در جعبه یا Whatsapp.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: